Konsta

Moikka. 31.3 sunnuntaina ei ole harjoituksia pääsiäisen johdosta. Seuraavan kerran sitten 7.4.
Mukavaa pääsiäistä!

Konsta

Moikka. Ensi sunnuntaina 25 helmikuuta ei ole harjoituksia. Hallissa on tuolloin Keravan kansalliset sulkapallokisat.

-Konsta

Aino

Aino kipeä.

Selvä. Kiitos tiedosta.

Moikka.

Muistutuksena vielä kaikille, että ensi sunnuntaina 22.10.2023 ei ole harjoituksia syysloman johdosta.

Seuraavan kerran sitten 29.10.2023.

Mukavaa syyslomaa !

-Konsta

Moikka.

Tiedoksi kaikille, että syyskauden treenit alkavat sunnuntaina 20 elokuuta.

Meillä on myös tällä hetkellä harrasteryhmässä muutamalle tilaa. Eli jos lajissa harjoittelu ja sulkapallossa kisaaminen kiinnostaa, niin harrasteryhmässä harjoituksia on yksi kerta viikossa enemmän, jolloin kehitys on toki vieläkin nopeampaa.

Lisätietoa harrasteryhmästä täällä:

Käytännössä tulee siis yksi toinen harjoituskerta lisää keskiviikolle. Harrasteryhmän toinen harjoituskerta sunnuntaina on tismalleen samaan aikaan kuin kerhollakin, eli siinä ei muutosta. Toki harjoitusryhmä hieman vaihtuu, mutta olemme pitäneet myös yhteisiä harjoituksia kerholaisten kanssa.

Jos kiinnostaa, niin olkaa yhteydessä vaikka minuun, niin katsotaan tarkemmin. Tilaa olisi tällä hetkellä arviolta 2-3 hengelle harrasteryhmässä.

Ja kaikille toki tervetuloa sulkapallokerhon treeneihin 20.8.

Mukavaa loppukesää !

Terveisin,

Konsta Lindqvist
VIPSU

(poistettu pelaaja)

Hei

Jesse olisi kiinnostunut siirtymään harrasteryhmään.

t. Niina